דובר צה"ל הבהיר: "הפגיעה בבית החולים – שיגור כושל מעזה"

קובי פינקלר 1 Comment on דובר צה"ל הבהיר: "הפגיעה בבית החולים – שיגור כושל מעזה"

דובר צה"ל אומר הלילה כי מתחקיר מקיף והצלבת כלל המערכות המבצעיות והמודיעיניות, עולה בברור כי צה״ל לא תקף את בית החולים בעזה. בית החולים נפגע כתוצאה משיגור כושל של ארגון הג'יהאד האיסלאמי

13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

דובר צה"ל, תא"ל דניאל הגרי הבהיר הלילה (בין שלישי לרביעי) בהצהרה שמסר לתקשורת באנגלית, כי מתחקיר מקיף והצלבת כלל המערכות המבצעיות והמודיעיניות, עולה בברור כי צה״ל לא תקף את בית החולים בעזה. בית החולים נפגע כתוצאה משיגור כושל של ארגון הג'יהאד האיסלאמי.

בתדרוך לתקשורת הזרה, ציין הדובר כי בידי צה"ל הקלטות של פעילי טרור מעזה, המוכיחים כי הפיצוץ שאירע בבית החולים הוא באחריות הג'יהאד האסלאמי, נוסף לצילומים מכטב"ם המראים בבירור את השיגור הכושל ואת הפגיעה שהתרחשה בחניון, אך לא בבית החולים עצמו.

בצה"ל פרסמו תצלום מתוך מערכת זיהוי השיגורים הצה"לית וסרטון מתוך מערכות חיל האוויר שמתעד את אזור בית החולים לפני ואחרי השיגור הכושל של ארגון הטרור גא״פ:

video
play-sharp-fill

בצה"ל הוסיפו כי "ארגוני הטרור ברצועת עזה יורים ללא הבחנה לעבר ישראל, מסכנים ופוגעים גם בתושבי רצועת עזה. מאז תחילת המלחמה שוגרו כ-450 רקטות על ידי ארגוני הטרור שנפלו בשטח הרצועה".

ובתוך כך, חרף הנתונים והתיעודיים הברורים המראים את השיגור הכושל העצמי בתוך הרצועה, מספר מדינות, בהן ירדן, מצרים, איראן וקטאר ממשיכות לצדד בעמדה השקרית של חמאס, לפיהן ישראל תקפה את בית החולים ותוקפות בחריפות, בעקבות כך את ישראל.

גם יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן, מנצל את העניין, וממשיך להלהיב את הרוחות תוך שהוא אומר, כי מדובר בטבח וישראל חצתה את כל הקווים האדומים.

ובעקבות כך, ארגון הטרור חיזבאללה הכריז כי היום יתקיים "יום זעם חסר תקדים" כלשונו נגד ישראל. מיד לאחר הודעת חיזבאללה, ארה"ב העלתה את אזהרת המסע ללבנון לדרגה הגבוהה ביותר, והמליצה לאזרחיה, לא להגיע למדינה.



1 תגובות

מיין תגובות